Four moments in the lives of four female characters. A little girl from the countryside, playing a game of hide and seek that turns to tragedy. A teenager, caught in an endless succession of runaways, men and mishaps, because anything is better than her desolate family home. A young woman who moves to Paris and has a brush with disaster. The grown-up at last, an accomplished woman, who thought she was safe from her own past. Gradually, these characters come together to form a single heroine.