On the 7th of January 2015, French satirical weekly Charlie Hebdo was the victim of a terrorist attack that killed 12 people. The following day a policewoman was shot dead in the street. The 9th of January, another attack targeted French Jews. Four hostages were murdered. This film pays tribute to all these victims.