Kigali, the first day of the genocide. Rwandans are massacring each other and Westerners are fleeing the country. Jacqueline, a young Tutsi nanny for a Belgian family, finds herself abandoned in the chaos. Kutxa-New Directors Award at the San Sebastian Film Festival in 2009.