During the 4-year reign of the Khmer Rouge in Cambodia, a quarter of the country's population was exterminated. In a paranoic system that saw enemies everywhere it turned, any sign of dissidence was enough to wind up in Security Prison S-21. The stars of the film (real S-21 guards and survivors) speak openly about their experiences in that hell.