Africa today. Johnny, 15, a child-soldier, armed to the hilt, is inhabited by the mad dog he dreams of becoming. With his small commando, he robs, pillages, and slays everything in his path. Laokolé, 13, pushing her disabled father around in a rickety wheelbarrow, strives to flee her city, occupied by teenage-soldier militias.