Ever since 17-year-old Rachel Levy, an Israeli, was killed four years ago in Jerusalem by a Palestinian suicide bomber, her mother Abigail has found hardly a moment's peace. Levy's killer was Ayat al-Akhras, also 17, a schoolgirl from a Palestinian refugee camp several miles away.