Morocco doesn't want us to know what's happening in the occupied territories of the Western Sahara - an area separated from the rest of Africa by a wall measuring 2,720 km in length. The Sahrawi people live under constant threat, they can't pronounce the words "Western Sahara" or "referendum", and the situation is known as "the problem".