Partly a symphony of a city, partly an experimental film and, to some extent, a fake documentary. A set of images show the centre of Santiago at night, to retrace the steps of an absent an anonymous character. Different background voices try to describe this person through unconnected stories and they often contradict each other. The result is the vague reconstruction of an absent man. He is a stranger who embodies a déclassé and careeism character rooted in the depths of Chilean society. A desire to exercise power over the rest shown through different forms of violence.