Pello, a bank branch manager, is arrested for financial fraud. Abandoned by the superior who got him mixed up in the crime, he scarpers to avoid going to jail and becomes a fugitive. By chance he ends up hiding in a building occupied by battling evicted tenants. Pello earns the group’s trust with the intention of stealing enough cash from them to pay for false documents, move abroad and start a new life.