What pushes people to do what they do? For what strange reason do some people still decide, in an individualistic world such as this, to spend part or all of their time helping others? Through the different testimonies of various people, we will meet one of these rare birds. A person who spent part of his life helping others and who, unawares, began one of the greatest changes of our days.