Asunción, Paraguay. The relationship between Cela and Chiquita is deteriorating. Particularly since they started selling off the riches they had inherited to help manage their complicated financial situation. When Chiquita, the most dynamic of the two, is sent to prison for fraud, Chela is obliged to leave the comfort of her petit bourgeoisie existence and start running a sort of taxi service with her own car, mainly for a group of elderly women. One day she meets Angy - the daughter of one of her clients - a younger and hugely extoverted woman. Together with her sudden work, this new relationship will deeply affect Chela's life and trigger an internal revolution.