Yoon Gi-jun farmazia-laborategi bateko presidentearen alabarekin ezkondu eta, horri esker, lanpostu exekutibo bat lortu du, baina enpresako bizitza aspergarria iruditzen zaio. Emazteak proposatuko dio, akziodunen batzarra prestatzen ari dela (zuzendari nagusi izendatuko dute bertan), atseden hartu eta Mujin jaioterrira joateko. Mujinen, Yoon Gi-junek iragana oroituko du: desertorea izan zen eta biriketako gaixotasun bat izan zuen. Zerga-bulegoko nagusiaren etxean Ha In-suk ausaz ezagutu eta maitasun-harremana hasiko dute biek.