Pinocheten diktadurako bost torturatzaile ankerrenak hainbat mendetako zigorrak ari dira betetzen Andeen magalean kokaturiko luxuzko espetxe batean. Igerilekua, lorategiak eta hegazti-bildumak dituen esparru bat da, zaindariek beti zaintzen dutena. Telebista-ekipo batek egiten dion elkarrizketan, Contreras presoak adierazpen jakin batzuk egingo ditu, eta ustekabeko eragina izango dute adierazpen horiek. Espetxe arrunt batera eramango dituzten beldurrez, militarrek ahal duten guztia egingo dute han gera daitezen, eta eldarnioa eta indarkeria piztuko dute mendien erdian.