Medellín, 90eko hamarkada (Kolonbiako hamarkadarik bortitzena). Hortik at, Sofíak (15) eta haren ama Lorenak (45) luxuzko bizitza dute. Lorenak Sofíarekiko duen arreta-faltak zatikatutako harremana argi geratuko da Carlos −baten aita eta bestearen senarra− bidaia batetik itzultzen ez denean. Haren absentziak ezagutzen ez zuten kolokatasun ekonomikoa eragingo die biei. Lorenak legez kanpoko edozer egingo du familiaren ekonomiari eusteko eta inoiz izan ez den ama izaten saiatzeko. Amaren izaera onartzen ikasi beharko du Sofíak, eta AEBn preso dagoen (eta ez, ordea, bidaia batean) mafioso baten alaba dela asumitu bere lagun pribilegiatuen artean.