Uda hastear da eta Buenos Aires hiriak krisi sozioekonomiko gogorra bizi du. Begok (11) garai ezezagunetako erronketatik nabigatzen du. Gurasoek udaleku publiko batera bidaltzea erabakiko dute, eta muga ekonomikoei aurre egin behar die, gainerako haurrekin alderatzen baitu bere egoera. Joatea gustatzen ez zaionez, shiftinga −TikTokeko teknika biral bat− erabiliz errealitateak alda ditzakeela ikusiko du. Alabaina, inguruko guztiak konortea galtzen eta gaixotzen hasten direnean, Bego konturatuko da gauzak Interneteko joera soil bat baino korapilatsuagoak direla.