Argentina, Andeen oinetan, 1982. Familia ingles-argentinar batek ikusiko du herrialde oso bat Erresuma Batuaren aurkako gerrarako prestatzen ari dela (gertatzear dago gerra hori). Britainia Handiarekin lotutako edozer etsai bihurtuko da. Judyk −55 urteko amona gazte batek− minbizi oso aurreratua dauka, eta egoera hori isilpean gordetzea erabaki du. Munduari agur esateko eta oroitzapenez betetzeko egun gutxi batzuk ditu, bere biloba Bárbarari etorkizunean izango dituen hizkuntza eta "armak" transmititzeko. Judy egongo ez den etorkizun horretan.