Luis nerabea, indigena amerikarra, ikastetxe militar batean inskribatuko da bere etorkizuna hobetzeko. Luis eta bere kide berriak soldadu perfektuak sortzeko diseinatutako sistema hierarkiko basati baten mende geratuko dira.