Suellen, bidesari-kabina batean lan egiten duen emakume bat, ohartuko da bere lana diru gehiago legez kanpo lortzeko erabil dezakeela. Baina horren arrazoi bakarra zintzoa da: homosexual izateari uzteko lantegi garesti batera −atzerriko apaiz ospetsu batek zuzendutakora− bidali nahi du semea.