Txinako ipar-ekialdean, Shenyang gainbeheran dagoen hiri bat da. Xu Lingling-ek, bizitza gainbeheratu egin zaion 25 urteko neska batek, uremia du, eta gaixotasunaren unerik gorenean, aita libertinoa Tan Na lagunik onenarekin eta Zhao Dongyang ikaskide ohiarekin itzuliko zaio zaintzera. Sufritzen ari bada ere, familiaren eta lagunen maitasunari esker, bizitzea merezi duela sentituko du protagonistak. Egun batean, Tan Na eta Zhao Dongyangekin bidaiatzea erabakiko du Xu Linglingek.