Abdelen bizitza lasaia aztoratu egingo da bere lehengusu kanporakoia uda berekin igarotzera iristen denean. Fátimak –supermerkatu batean kutxazain gisa lan berri bat hastear dagoenak– bizimodu egonkorragoa nahiko du. Arrantzan ari dela, barruan mezu bat daraman botila bat aurkituko du ertzean Toussaintek. Fikzioaren eta dokumentalaren arteko lana, Les Rayons Gamma / Gamma Rays aktore etorkin ez-profesionalekin filmatutako komedia dramatikoa da.