Ihika herrixka lasai eta helezin batean bizi da Japoniako mendietan, bere garaian txangozalez eta dendaz beteta egon ohi zen leku batean. 12 urteko neskatoa belaunaldiz belaunaldi ostatu bat izan duen familia batean koskortu da. Duela urte batzuez gerotik, aita ez de beraiekin bizi, eta Sakik –Ihikaren amak– Shige bere aitaginarrebarekin batera zuzentzen du ostatua. Egun batean, Shige desagertu eta ostatuaren biziraupena arriskuan egongo da, Ihikaren familiara aldaketak gertatzear daudela.