N. gizon hondatua da: badu ondo ez doan zerbait barruan. Ez du erabaki bakar bat hartu nahi, mundutik jaitsi besterik ez. Aukerak izateari utzi. Bere psikologoak ez daki nola heldu arazoari, eta arreba laguntzen saiatzen da baino ez du ezer lortzen. N.k kartzelan bizi besterik ez du nahi, eta edozer egingo du hori lortzeko. Lortuko al dute senideek gizonak gero eta delitu larriagorik ez egitea? Noraino iritsiko da epailea N.k bere asmoa ez dezan lortu?