Elenak urrutiko hondartza batera bidaiatuko du, Chocó-ko kostaldera, familia-etxea saltzen saiatzera, gaixorik dagoen aitaren zorrak kitatzeko. Han, emakume batek hiru urteko semea eramateko eskatuko dio, bizitza hobea eman diezaion. Proposamen horrek sakonki hunkituta, Elena Bogotara itzuliko da premiaz, aita hiltzear baitu; han, maitalearen dibortzioaren ondorioei aurre egin beharko die (maitalea seme-alaben zaintza galtzen ari da berekin duen harremanaren ondorioz). Krisi honen erdian, Elenak inoiz izango ez zuela pentsatzen zuen desira bati aurre egin behar dio: ama izatea.