Mercedes (65) erdi-/goi-klase sozialeko emakume katolikoa da, eta Eukaristia-ministro gisa lan egiten du, Ebanjelismorako bihurketak errotuta dauden ohiturak eta erritualak aldaketa izaten ari diren herri batean. Etxejabea hil ondoren, Mercedesek Cecilia (43) −hildakoaren neska-laguna− ostatatu beharko du, Córdobako mendilerroetan isolatutako lursailean duen etxebizitzan. Brenda (30) −hildakoaren alaba ezagutu gabea− ere iritsi eta bi emakumeen bizitza nahasiko du. Krisian dagoen katolizismoaren, Mercedesen fede berrituaren eta familia-sekretuen artean, Los dos paisajes filmak egungo Argentinako herri baten tentsio sozial eta erlijiosoak aztertzen ditu.