Theo Gentlemana da, AEBko soldadu ohi bat, oroitzapenen eta ostegunero Olgarekin dituen hitzorduen artean bizitza bakarti eta zorigaiztokoa daramana; prostituta da Olga, eta hitz egiteko ordaintzen dio gizonak. Alabaina, Olga erail egingo dute, eta mendeku basatia nahiko du protagonistak. Odol-arrastoaren atzetik ibiliko dira Iborra –polizia-inspektore alkoholiko bat– eta Herodes –soldatapeko hiltzaile gupidagabe bat–. Muga-mugan bizi diren pertsonaia horiek gurutzatzen direnean, amaiera malkartsua izango du istorioak, oraina iraganeko zorrak kobratzera etorriko baita.