Saok zerbitzari gisa egiten du lan Bangkokeko jatetxe batean. Talentu handiko sukaldaria, iragan tragikoak markatuta dago. Bizimodu lasaia darama, baina nola fisikoki hala emozionalki sakon zauritu zuen gizona topatuko du halabeharrez. Saok mendekatzea eta bere erasotzailea harrapatzea erabakiko du, sukaldaritza thailandiarrari buruz duen jakinduriaren medioz.