Evak bizimodu zoriontsua du bere bikote berriarekin –Nazario izeneko idazle arrakastatsu batekin– eta haren alaba Aliciarekin –ongi konpontzea espero duen nerabe batekin–; azkenik, iragana ahaztea ahalbidetuko dion familia bat du. Alabaina, ez da hain erraza izango. Emakumearen paradisua arriskuan egongo da Josérekin –bere senar ohi eta polizia posesibo eta biolentoarekin– jasandako izugarrikeria itzultzean. Beldurreranzko bidaia izango da, denei eragingo dien ondorio latzak izango dituen leku bateraino. Haatik, ezer ez da dirudiena... Denak dira egia paraleloen lekuko.