Thomas Rosenmundek zazpi urterekin ikasi zuen xakean bere kabuz jokatzen, eta horrek nerbio-krisi sakonak eragiten dizkio, zaletasunaren praktika eragiten diotenak. hogei urteren buruan, irakasleak xakearekin harremanetan jarri du berriro.