Jose Sigradok hogeita hamar urte inguru ditu. Zinema zuzendaria da, eta urduritasun eta alterazio handiz bere bigarren filma bukatu berri du. Beharbada egindako lanarekin ez dago gustora, edo agian bere maitale ohia den Anaren oroitzapenak larritzen du; baina baliteke berak ederki ezagutzen duen beste "heroina" mota bat faltan izatea.