San Ferminei buruzko dokumentala. Film hau, San Ferminei buruzko beste film turistikoagoetatik desberdintzen saiatzen da, festa hauen dimentsio erlijioso, politiko eta bakotarra agerian jarriz. Dokumentalak garaiko pertsonai ezagunei egindako elkarrizketak ditu.