Espainiar zinemaren aintzindari eta zinemari berrikuntza tekniko eta artistiko asko eskeini dion Segundo de Chomon-i buruzko dokumentu historikoa. Filmean, kritiko eta historiadore ospetsuei egindako elkarrizketak, fikzio agerpenak eta bere filmeen zatiak azaltzen dira.