Ambros, bere denbora guztia kentzen dion publizitate agentzia baten arduraduna da. Bere familia oso gutxi ikusten du eta estresarekin bizi da. Gau batean, Enrique, bere adiskide minarekin bulegotik ateratzean, honek infarto bat jasango du eta ez da sendatuko. Gertaera honen ondorioz Ambros-ek dena alde batera uztea eta bizitzea erabakitzen du.