Sara eta Elena ahizpek ahalmen extrasensorialak dituen eta Bibliaren itzulpenean lanean ari den Angel gazteari beraien txaleteko gela bat alokatzen diote. Angel eta Elena elkar maitemintzen dira. Sara, zeloak josia, zoratzen da eta bengantza prestatuko duen zoroetxe batetan sartuko dute.