Clara ingeniaria da, gaztea, azkarra eta independientea. Haurdun geldituko da eta autista jaioko den haurra edukitzea erabaki du. Arrazoi honegatik, geroz eta gehiago, ingurutik baztertuko da, Juan haurrarekin bakarrik harremanak edukirik. Bien artean gero eta gehiago identifikatuko dituen liluramendu bat emango da. Clararen aspaldiko lagun batek egoera hau hautsiko du, haurrarengan erreakzio mingarri bat sortuz.