Adelak eta Vidalek eratzen duten senar-emazteek alaba bat izan dute: Marta. Vidalek bestalde, Laura, bere maitalearekin, seme bat izan du. Laurak Adelarekin hitz egin du, Vidalek hirugarren emakume bategatik hauek utziko dituela jakinarazteko. Egoera berri honek Laura eta Adelaren arteko lotura bat sortzen du, Vidalen helburuak ez ditezen aurrera atera.