Charik, Carlosek eta Pacok, topaketa kasual baten ondoren, Carlosen etxean hilabete elkarrekin bizitzea erabaki dute. Gazteak dira, dirurik gabe, lanik gabe eta bere nahigabeak kontatzeko inor gabe, bakoitza beste bietara lotzen da momentuko soluzio bezala. Elkarbitzitzako lehen egunetik ia, maitasuna eta laguntasuna beti kontzeptu elkartezinezkoak ez direla ikusten dute. Bizitzeko bideak bilatzen ari direla, egiazko espainiar pertsonai desberdinekin aurkituko dira.