Edonongo hiri batetan, aitona bat eta bere bilobak: José, Lola eta "Patata", etxeko atikoan pasatzen dute denbora librea. Hor altzari zaharrez, mozorro eta objektu bitxiz, eta bazterturiko jostailu eta papinez inguraturik, gertakizun zoragarriak biziko ditugu pertsonai maitagarri hauen irudimenari esker. Aitonak aztiz mozorroturik eta bere bilobek jolas, antzerki, zirko, kirol eta zinema gaien inguruko abenturetan parte hartuko dute. Filmean zehar, pertsonai hauen eskutik, ikuskizunen arloarekin loturiko mitologiari, generoei eta fantasiari buruz ikasiko dugu.