Polizia bat, aktore ospetsu bat, prokuradore bat, kazetari bat eta gizatalde altuko neska gazte bat, antolatutako krimen eta ustelkeri giro batetan sarturik daude. Guzti hau "Escuadrón de la muerte"ren hilketak bere puntu gorakoenak lortzen dituen garaiean ematen da (1968tik 1972ra).