"Munduko ogibiderik zaharrenari" buruzko filma. Sandra, bere egoera hobetu nahiean, gizon dirudunak ezagutzeko asmotan, edo ta aberastuko duen araberen bat aurkituko duen zai, Londreseko masaje areto batetan lanean hasiko den Birminghan-eko urdanga bat da. Bera bizi den gelara, beste neska bat, Louise, asistenta soziala, etorriko da bizitzera eta zuzenki urdainkeriaren bizitza ezagutuko du, hauen artean Rosa, lau seme alaba duen neska bat eta espetxera kondenatua izango dena.