Alexandru Lapusneanu, Musatiniko printzeen azken ondorengoa 1.564 urtean atzerritik itzultzen da. Atzerrian Moldaviako nobleek egindako traizioarengatik egon da. Zentralizatutako eta batutako Moldavia baten alde egingo du bere lan guztia Alexandruk. Baina bere politikak usteldutako aristokrazian aurkako bat aurkitzen du.