Juan itsu orkesta baten abeslariaz maitemintzen da. "Fallera Mayor" papera hartuko duen zoroetxe batetan bukatuko du. Abeslariaren ustegabeko agerketak azkenean elektrokuzioz monja baten heriotza eragiten du.