Pedro Liniers-ek, Filosofia eta Letratan lizentziatua, ezkondu eta hamar urtetara bere emazteak uzten duenean, Bartzelonatik alde egingo du Madrilera itzultzeko. Emakume instituto batetan, bere irakasle lan berrian Aurora ezagutuko du, baita Maite eta Berta ere. Bere ikasle garaiko lagunak aurkitzen ditu eta Elenarekin topaketa labur bat izango du. Itxuraz inork ez du berarentzat behar hainbat interes.