Manolo Falcetok 33 urte bete ditu eta ezer egin gabe bere gurasoekin bizi da. Egun batetan, 20 urtetan ikusi ez duen klaseko lagun Mariano Garridorekin topo egingo du. Mariano, Mac Guffin izenordea erabiliz, AEB-etan "best-seller"-a den polizia-nobela baten egilea da. Zenbait gertakizun harrigarrik, Manolo eta kazetaria den bere lagun bati, nobela autobiografikoa dela susmarazten die. Hirugarren pertsonai batek Manolo errealitatera itzuli araziko du.