Don Alejandro, Salamancako herri batean bizitza aspergarria daraman alargun bakarti eta eszeptiko bat da. Bere bizitza guztiz aldatzen da Goyita ezagutzen duenean, 13 urteko neskatila irudimentsu, sentibera eta bizkor bat. Beraien arteko erlazioa platonikoa den arren, bizilagun batzuk urduri jartzen hasten dira.