Zortzi gaztek musika, antzerkia eta dantza munduan leku bat irabazten saiatzen dira. New York-eko hiri handiko kaleetan eta High School of the Performing Arts eskolako ikasgeletan, ospea hartu nahi duten gazteak dira.