Gloria, lehen kabaret artista izandakoa, gangster baten maitalea izan da eta orain auzo bakarti eta urrun bateko isiltasuneko bizi lasaia nahiago du. Bere auzoko bat, Jack Dawn, Gloriaren maitale ohiak zuzentzen duen taldearen kontablea, finantza sekretuak jakiteagatik, heriotzera mehatxatuta izan da. Gloriak, duten arriskuaren aurrean, Dawn senar-emazteen semea zainduko du.