Jack Torrance, porrot egindako idazleak, jendearentzat itxirik dagoen garaian, Denver-eko hotel isolatu batetan lana onartzen du. Berraragiztatze fenomenoak, hilketak eta Torrance-en desoreka progresiboak, hotela inguratzen duen lorategia bezain korapilatsua den laberintoa sortzen dute.