Paris, 30. urteak. Emma, ekonomista txikien laguntza bilatuz banka-etxe bat zuzentzen duen emakume eder eta handinahi bat da. Bizitza, luxua, maitasuna, eta boterea maitatzen ditu. Diputatu gazte batetaz zeharo maitemindurik, negozioak eramateko bere erak banka-gizon tradizionalen aurka jartzen du, eta onarturiko baloreen etsai bezala agertzen da. Baina epaile mendekati eta eskrupulu gabeko kazetariak daude.