Destinoak hiru pertsona bide berdinean jarri ditu: Jean, adin erdiko bretoi bat, Rene nekazaria eta Janine langile gaztea. Henri Laborit, biologo ospetsuak, hiru protagonistak erabiliz, gure jokaeraren arrazoiak azaltzen dizkigu.