Egoera historiko bat da, gizon bat eta emakume bat etxe batetan ezkutaturik bizi dira. Beraien artean duten lotura bakarra gordetzeko beharra da. Kata, burges giro batetik dator, baina Janos-ek fidagaitz egin duen bizitza bat eraman du. Beldurrez eta fidagaitztasunez beteriko egunak igaroko dituzte. Beraien artean sortutako maitasunak ez die inolako soluziobide errazik ematen. Askatasuna heltzen zaienean, ez dakite bere etorkizuna zein izango den, baina sufrimendu bidez lorturiko konfiantzak oinarri bat ematen die.